Proč mají tyčinky pouze měsíční lhůtu trvanlivosti?

Tyčinky vyrábíme z čistě přírodních surovin bez přídavku umělých konzervačních látek, proto je jejich doba minimální trvanlivosti stanovena na měsíc ode dne výroby. Je lepší objednat si tyčinky čerstvé, než je dlouhodobě skladovat.

Jsou tyčinky Proteinka vhodné i pro děti?

Hlavní složkou Proteinek jsou rostlinné bílkoviny, datlový sirup a ořechové máslo (použité máslo záleží na druhu tyčinky). I ostatní suroviny jsou čistě přírodního původu. Protože jsou výživově bohaté a skvěle chutnají, jsou skvělou volbou jako svačinka pro děti.

Jaké rostlinné bílkoviny Proteinky obsahují?

Tyčinky Proteinka obsahují pouze kvalitní rýžový, hrachový, případně také konopný protein. Sójový protein v našich tyčinkách nenajdete.

Jaký je aktuální stav mé objednávky?

O stavu vaší objednávky vás při každé změně jejího stavu informujeme e-mailem.

Stav objednávky můžete zjistit také přímo na e-shopu:

a) Registrovaný zákazník

  • Jako registrovaný zákazník máte možnost zjistit stav všech Vašich uskutečněných nákupů přímo na Vašem uživatelském účtu. Po přihlášení stačí kliknout na „Moje objednávky“ a poté v seznamu vybrat objednávku, která Vás zajímá.

b) Zákazník bez registrace

  • Do horního pole na této stránce zadejte číslo Vaší objednávky, které můžete nalézt v potvrzovacím emailu s Vaší objednávkou. Poté zjistíte stav dané objednávky.

V detailu objednávky zjistíte veškeré informace, které s danou objednávkou souvisí (platba, doprava, apod.). Jednotlivé stavy objednávky znamenají následující:

  • Objednávka přijata – Vaši objednávku jsme přijali a nyní pracujeme na jejím vyřízení. V této fázi je stále můžete objednávku stornovat.
  • Připraveno k expedici – Vaši objednávku jsme dokončili, zabalili a nyní je na cestě k přepravci.
  • Objednávka odeslána – Vaši zásilku jsme předali přepravci a je doručována na Vámi zadané místo doručení.
  • Stornováno – Vaši objednávku jsme stornovali a nebudeme ji nadále vyřizovat.

Jaká je cena dopravy?

Cena dopravy je vypočtena dle ceníku, začíná na 120,- Kč. Cena se mění podle typu dopravce a množství přepravovaných produktů či celkové ceny zásilky.

Více informací o dopravě.

Jakým způsobem mohu platit?

  • Dobírkou (platba při předání zásilky)
  • Hotově na výdejním místě v Olomouci
  • Bankovním převodem na náš účet
  • Platbou kartou na náš účet

Více informací o platbách.

Kde zjistím, na který účet mám objednávku zaplatit?

  1. Všechny potřebné údaje obdržíte na email, který jste zadali během objednávky;
  2. naše číslo účtu můžete nalézt na stránce Doprava a platba v internetovém obchodě;
  3. číslo účtu se také zobrazí po dokončení objednávky v přehledu objednávky.

Platba prostřednictvím služby GoPay se nezdařila, jak mám postupovat?

Neuskuteční platby je způsobeno velmi citlivým zabezpečením ze strany provozovatele služby GoPay. Pokud zákazník zadá některý údaj špatně a potvrdí platbu, není již možnost opravy. Poté je potřeba provést celý proces objednávky znovu.

Kdy mi zásilka dorazí a budete mě informovat o průběhu?

Standardně předáváme zásilku přepravci do 2 pracovních dnů od objednání. Přepravce by měl doručit zásilku do 2 dnů od předání. O předání zásilky přepravci budete informování e-mailem.

Mohu objednávku upravit až po odeslání objednávky?

Ano, pokud je Vaše objednávka stále ve stavu „Objednávka přijata“, je možné nás kontaktovat a objednávku upravit. V případě, že je Vaše objednávka ve stavu „Připraveno k expedici“, můžete se pokusit nás kontaktovat, ale nejsme schopni zaručit, že Vaše zásilka již nebude na cestě k přepravci.

Do jakých obalů balíte produkty?

Jednotlivé proteinové tyčinky Proteinka jsou zabalené do PP sáčků (zdravotně nezávadný polypropylen neboli tzv. nepravý celofán), který je vhodný pro styk s potravinami.

Pokud máte zájem o bezplastovou variantu balení, balíme proteinové tyčinky po 3 kusech do papírových doypacků.

Máte produkty skladem?

Ano, produkty si sami vyrábíme, což je pro nás velmi výhodné. Máme totiž dohled nad kvalitou výroby a surovinami, které se k výrobě používají. Navíc je pouze na nás, jaké množství výrobků vyrobíme a málokdy se tedy stane, že by některý z nich skladem nebyl.

Na e-shopu navíc u každého produktu vždy uvidíte, zda je nyní skladem nebo datum opětovného naskladnění.

Máte prodejnu?

Kamennou prodejnu nemáme, disponujeme pouze výdejným místem. Doporučujeme vytvořit objednávku přes náš internetový obchod a vyzvednout si zboží po obdržení emailu s informaci o připravené objednávce k výdeji. Produkty lze zakoupit i na výdejním místě, negarantujeme však jejich dostupnost.

Za jakých podmínek získám slevový kupon?

Slevové kupony můžete získat především výhrou v našich soutěžích nebo sledováním našich sociálních sítí. Slevový kupon stačí zadat v nákupním košíku do kolonky: slevový kupón. Sleva se Vám pak automaticky načte. Pokud máte problém se zadáním Vašeho slevového kupónu, neváhejte nás kontaktovat na email: tym@proteinka.cz

Další slevy na nákup našich produktů můžete získat po registraci na našem e-shopu (věrnostní, množstevní, objemové slevy).

Lze společnostem poskytnout velkoobchodní ceny?

Ano, společnostem udělujeme individuální ceny. Velkoobchodní ceny u jednotlivých produktů se Vám budou zobrazovat až ve chvíli, kdy Vám správce internetového obchodu přidělí velkoobchodní ceny. Pro získání velkoobchodních cen je nutné splnit podmínky velkoobchodního prodeje, které jsou uvedeny na stránce Velkoobchod.